Us kurs

Hej hej!

Hoppas alla mår bra i de underbara vädret! I helgen kommer ungdomssektionen åka på en Us kurs på Botkyrka RS! Kursen är för att stärka oss som ungdomssektion, hoppas vi lär oss mkt nytt som vi och ni kan ha glädje av under framtiden av tiden med oss! Berättar mer efter Kursen, Vill även passa på att betätta att jag ( Anndao) Nu har gått klart ungdomsledar kursen nu under våren och Clara, Alce, Vilda och Maja har även hunnit gå FULKen som är förbredande ungdomsledarkurs. Allt för att stärka oss och komma närmare dom målen vi strävar efter. Kurserna har gett oss mycket nya ideer som vi hoppas att vi kommer ha andvändning för att  just ni medlemmar ska ha det roligare och bättre med oss i ungdomssektionen. Ha en underbar helg så uppdaterar jag efter kursen och ungdomssektions mötet som äger rum nu på måndag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv mer Anndao!!!!!

2009-05-08 @ 14:00:16
Postat av: danni'

jag rider på brs :D <3

2009-05-13 @ 20:31:01
URL: http://misshansevall.blogg.se/
Postat av: danni'

föresten anndao ? har du slutat rida på brs ? :O

2009-05-13 @ 20:33:10
URL: http://misshansevall.blogg.se/
Postat av: Anndao

Aaa, men jag ska försöka skriva så mycket som möjligt, några förslag på vad jag ska skriva om? :)



Danni- Aa det har jag, för typ ett år sen tror jag.. Jätte tråkigt, men dom hade inga bra grupper att erbjuda mer än specialen på måndagar och då var man även tvungen att rida en gång till i veckan..

2009-08-02 @ 22:00:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?(det är helt okej att vara anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara vi i MRS-u som ser:)

URL/Har du en egen blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0