Månadens stallis Juli

Jag vill nominera Carthago till månadens stallis!
Alla tycker att han är jätte elak och vill inte gör i ordning honom själva. Men det är faktiskt inte sant. Carthago är inte ängel-hästen, han testar en, men om man säger till på skarpen vem som bestämmer så är han så gullig! Det enda som behövs är att man inte ska vara rädd för honom, han är faktiskt inte elak. Han älskar att stå och bli pysslad med, och vill gärna ha ens uppmärksamhet hela tiden!
I ridningen är han ju det gulligaste. Gör vad man säger och lullar på för dom som inte kommit så högt i ridningen, men kan samtidigt visa sig vara en riktig dressyr-prins och man ser honom ofta bli placerad på klubbtävlingarna.
Han borde få nomineringen eftersom han fått stämpeln att vara "odjuret", fast han i själva verket bara behöver en som vet vad den håller på med, inte är rädd för hans trix och som kan ge honom kärlek! Jag tror Carthago behöver lite mer pussar och kramar än vad han får. Så Carthago är enligt mig klart värd en nominering!

Tack Elin Svensson för den fina nomineringen!


// MRS-U


Kommentarer
Postat av: Elin

Hahah! Min nominering! :D Awwww va gölligt!

Söta Carthago <33

2010-07-02 @ 20:32:52
URL: http://bewhoyouwannabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?(det är helt okej att vara anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara vi i MRS-u som ser:)

URL/Har du en egen blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0