Månadens stallis Juni

Nu är månadens stallis bestämd! Vi har fått jättemånga fina nomineringar. Denna nominering valde jag för att den beskriver månadens stallis väldigt bra! Här är nomineringen.


Jag vill nominera Jakuie som Månadens stallis för att han är världens underbaraste charmtroll! Många tycker att han är opersonlig och lite tråkig, men han är jääättemysig! När man går in till honom i spiltan så hälsar han alltid glatt och kollar om man har något sött! Han tycker att det är supermysigt att bli ryktad, länge, efter att man har ridit honom och då står han bara och njuter! Och han blir alltid så glad och taggad när man ska köra race! När man hoppar honom så är han jättemysig (när han får lite fart) och han har alltid öronen frammåt i sprången!
:3 Jag tycker att han ska bli månadens stallis för att han inte alls är opersonlig! Han är jättemysig, och man kan aldrig vara sur på honom! =)



Tack för den fina nomineringen!
Valde vi inte just din nominering? Deppa inte, nästa månad kmmer en ny chans!

/ MRS-U

Kommentarer
Postat av: natalie

även jag röstade på Jakuie, han är världens finaste.

Utan honom vore jag bara en av de miljonerna som inte rider! Han förgyllde mitt liv. Likaså med Matisse&Diego

2010-06-10 @ 17:19:16
URL: http://natiie.blogg.se/
Postat av: vilda

åååh plutten :DDDD <3

2010-06-11 @ 21:50:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?(det är helt okej att vara anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara vi i MRS-u som ser:)

URL/Har du en egen blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0